ankieta

Czy podoba Ci się nasza strona?

newsletterstatystyki

BIESZCZADY - wycieczka

Jesteś tu: » Strona główna - Aktualności szkolne » BIESZCZADY - wycieczka

PODZIWIALIŚMY MALOWNICZE BIESZCZADY - wycieczka

Na tę wycieczkę wszyscy czekali i się doczekali... Wybieraliśmy się na dwudniowy "wypad" w Bieszczady. Uczniowie klas III - VI pod opieką trojga nauczycieli wyruszyli  w środę, 23.05.2016r. w kierunku południowo-wschodniego zakątka naszego kraju.

W pierwszym dniu zwiedziliśmy piękny skansen (Muzeum Budownictwa Ludowego) w Sanoku, zobaczyliśmy zaporę w Solinie, a późnym popołudniem z pokładu spacerowego stateczku (godzinny rejs) podziwialiśmy bieszczadzką przyrodę.

Na nocleg i posiłki "przytulił" nas pięknie położony i bardzo wygodny pensjonat "Szeptucha". Drugi dzień był pod znakiem rajdu na Połoninę Wetlińską. Nieźle się nasapaliśmy, ale wszyscy dali radę - nawet najmłodsze w grupie trzecioklasistki.  Warto było dla fascynujących widoków! Najpewniej każdy  to potwierdzi, ale kilka uczniowskich zdań - sprawozdań pojawi się nieco później od powyższych.

Niektórzy uczestnicy już teraz planują przyszłoroczny wyjazd. Pomysłów jest sporo. I bardzo dobrze! Będzie z czego wybierać, a już od dziś zacząć oszczędzać, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia.

A oto kilka zdań uczniów oceniających wycieczkę:

Uważam, że nasza wycieczka w Bieszczady była naprawdę udana. Pogodę mieliśmy wymarzoną i dzięki temu zwiedziliśmy dużo pięknych i ciekawych miejsc. Ta wyprawa pozostanie długo w naszej pamięci.

(Nikola P. -kl.V)

Według mnie ta wycieczka była udana. Zwiedziłam dużo miejsc, które chciałam zobaczyć.

(Oliwia K. - kl.V)

Wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni wycieczką i przeżyciami z nią związanymi. Ten wyjazd był jednym z ciekawszych - nie tylko ze względu na to, że byłam wśród kolegów, ale również ze względu na niezapomniane piękne widoki. Chętnie pojechałabym w Bieszczady jeszcze raz, ale z rodziną.

( Roksana K. - kl.V)

Wycieczka podobała mi się, ponieważ zobaczyłem nowe miejsca i miło spędziłem  czas ze znajomymi.

( Nikodem W. - kl.VI)

Zapraszamy do galerii

Strona głównaPoleć nasLista mailingowaNapisz do nas